miercuri, 13 mai 2009

Misterul miliardarului care ucide manechine (2)!


CANCAN publica primele declaratii socante facute in exclusivitate reporterilor nostri de mai multe vedete din lumea mondena.

Eva Kent: "Mi-e frica sa mai ies din casa!" Simona Sensual: "Bine le-a facut ca le-a omorat!"

Creatorul de moda Catalin Botezatu lanseaza o ipoteza interesanta privind cutremuratoarea poveste dezvaluita de CANCAN Misterul ce planeaza in jurul presupusului miliardar care ucide manechine a ingrozit lumea showbizului din Capitala! Dupa ce CANCAN a decis, in editia de ieri, sa publice aceasta poveste terifianta, sute de cititori, dar si multe persoane care se invart in cercurile mondene ne-au furnizat elemente menite sa conduca la elucidarea acestui caz.


Creatorul de moda Catalin Botezatu ne-a marturisit, ieri, ca a auzit de posibila existenta a unui posibil criminal in serie si, mai mult, a avut curajul sa puna pe tapet, in premiera, si o ipoteza foarte interesanta. Botezatu ne-a declarat ca, la inceput, a privit cu rezerva toata aceasta situatie. "Se vorbeste de aproape o luna despre acest caz incredibil. Nu cred insa sa fie vorba despre manechine care lucreaza pentru vreo agentie serioasa pentru ca as fi aflat. Parerea mea este ca eventualele victime, repet, daca exista, sunt doar manechine de mana a doua, care ar putea lucra pentru agentii-fantoma. Nicio agentie cu nume nu a semnalat pana acum disparitia vreunei fete!"
O alta vedeta, Alina Radu, fosta asistenta a lui Mihai Morar de la "Rai da? buni", ne-a confirmat ca prima data cand a aflat despre ipotetica disparitie a unor manechine, ale caror cadavre ar fi fost gasite in vila unui miliardar, a fost chiar inainte de Paste. "O prietena de-a mea care este foarte buna amica cu o fata-manechin mi-a spus despre acest ucigas. Fata respectiva s-a cuplat cu el, s-au pupat noaptea in club si a invitat-o la el acasa. Ea l-a refuzat insa. Dupa un timp i-au iesit niste bube pe fata. S-a dus la doctor si a spus ca acele bube puteau fi de la cineva care a intrat in contact cu cadavre. Stiu ca fata s-a dus la politie si ca au gasit doua cadavre la acel barbat in casa!" "Mai multe nu stiu si oricum mi-ar fi teama sa va spun!", ne-a mai declarat Alina, actuala candidata la postul de asistenta a lui Luis Lazarus.


"Am simtit pe pielea mea lama unui cutit!"



Povestea miliardarului care ar ucide manechine n-a inspaimantat-o doar pe Alina Radu, ci si pe alte bombe sexy din showbiz. Eva Kent (pe numele ei real, Oana Oprea), fosta coprezentatoare a lui Dan Capatos de la "Un Show Pacatos", spune ca, dupa ce a aflat de posibila existenta a ucigasului, ii este teama sa mai frecventeze cluburile. "Mi-e frica sa mai ies din casa pentru ca se poate intampla orice. Nu vreau sa am de-a face nimic cu acest caz! Imi tremura picioarele numai cat ma gandesc la asa ceva", a adaugat Oana.
Cunoscutei cantarete Anca Badiu, aceasta poveste cutremuratoare ii readuce in memorie un adevarat cosmar! "Stiu si eu de povestea asta, dar nu vreau sa vorbesc mai multe pentru ca si eu am trecut acum zece ani printr-o experinta similara si de atunci ma tem. Atunci, am simtit pe pielea mea lama unui cutit! M-am dus la film cu o prietena, dupa care am plecat la mine acasa. In momentul in care am intrat in scara blocului, am observat un individ care avea aproximativ 25-26 de ani si care purta manusi. Noi am intrat in lift, iar in acel moment ne-a atacat. Avea un cutit in mana si a incercat sa ne injunghie, numai ca prietena mea a reusit sa-l loveasca si sa inchida usa liftului. Asa am scapat!" Despre povestea de acum, Anca Badiu nu intelege de ce sa iei viata cuiva.
In schimb, Simona Sensual este extrem de transanta in privinta eventualelor victime. "Bine le face celor care se duc din prima noapte cu un barbat! Daca le-a omorat, bine le-a facut, dar eu nu cred asta", sustine Simona. Reporterii nostri vor dezvalui maine noi amanunte incendiare despre acest caz foarte complex. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats