joi, 14 mai 2009

«Plăpcianu e un papagal frustrat»



Cătălin Plăpcianu, unul dintre băieţii de bani gata care a fost combinat la finele anului trecut cu Ramona Gabor (sora mai mică a Monicăi Columbeanu), este acuzat de o tanără de 18 ani din Targu Frumos, Diana Barzu, că "este un papagal şi un frustrat sexual care nu poate avea o relaţie cu o femeie decat dacă o plăteşte".

Încă elevă de liceu, Diana l-a cunoscut pe Cătălin Plăpcianu anul trecut, pe hi5. “Am început să vorbesc cu el în octombrie 2008. Timp de două luni, am discutat cu el pe messenger şi la telefon. Îmi spunea mereu că vrea să vin la Bucureşti. M-am întâlnit cu el abia pe 18 decembrie.

Am venit în Capitală cu nişte prieteni de-ai mei, pe care i-a cazat la Rin Grand Hotel, pe cheltuiala lui. Şi-a trimis şoferul, pe Florin, să achite camerele şi să mă ia, să mă ducă la apartamentul lui din Băneasa. Aici, m-a lăsat în grija menajerei, o doamnă în vârstă, blonduţă, iar Florin a plecat să-l ia pe Plăpcianu de la aeroport, că se întorcea din Franţa.

Don Juan-ul «plăteşte fetele pentru distracţie»

Nu mai ştiu cât am stat cu el, dar la un moment dat m-a deranjat că l-am auzit vorbind cu o altă fată, căreia îi spunea să vină la Bucureşti, că vrea să o vadă. I-am zis că e un nesimţit şi că vreau să plec”, povesteşte frumoasa Diana Bârzu. Mai mult, ea susţine că ulterior a aflat că Plăpcianu îşi aduce acasă, la interval de 3-4 zile, fete pe care le agaţă pe net.

“Are foarte multe fete, pe care le cheamă pe la el, pentru distracţie. Majoritatea vin pentru că sunt naive sau pentru bani. Dacă nu trimite şoferul după ele, le trimite bani de drum, apoi le plăteşte şi le face tot felul de cadouri scumpe”, ne-a dezvăluit Diana, care nu a ascuns faptul că şi ei i-a trimis 500 de euro, dar şi 300 de lei de benzină, atunci când a venit să-l vadă. “Dacă vreo fată îşi dă seama că a fost folosită şi ridică glasul, imediat este sunată de prietenii lui Plăpcianu şi ameninţată să-şi ţină gura dacă ţine la viaţa ei”.

“Este un frustrat sexual, un papagal. Chiar i se potriveşte porecla (n.r. - Papagalul). Se laudă cu maşinile şi cu fetele care- i trec prin pat. Obişnuieşte să le facă iubitelor cadouri foarte scumpe, de mii de euro. Caută femei frumoase şi neapărat voluptuoase. Chiar el spune mereu că nu iese cu toate murăturile”, ne povesteşte Diana care în timpul liber e fotomodel. De altfel, când ne-am întâlnit cu ea, filma pentru Euforia TV.

“Ultima oară am vorbit acum două săptămâni, mi-a zis să îl las în pace, să îşi trăiască viaţa simplă pe care o duce. El, care s-a dat şi la prietena mea şi a încercat s-o combine!”, exclamă indignată frumoasa Diana.

Iată cum agaţă fete pe messenger!

[14:26] Plapcianu: iti trimit cate ceva despre mine
[14:26] Plapcianu: sa ma vezi
[14:26] Ispita: trimite-mi pe mail
[14:26] Plapcianu: http://happyhour.protv.ro/video-catalin-plapcianu-a-peste-1000-de-persoane/
18310
[14:26] Ispita: aa
[14:27] Ispita: dar te stiu
[14:27] Ispita: asa
[14:27] Ispita: de prin ziare
[14:27] Plapcianu: azi ia catavencu
[14:27] Ispita: imi place ca nu esti genul cu cafele si cluburi zi de zi
[14:27] Plapcianu: au facut un top idiot
[14:27] Plapcianu: si m-au pus pe primul loc
[14:27] Plapcianu: smecheri de dorobanti
[14:28] Plapcianu: niste terminati
[14:28] Plapcianu: trebuie sa plec
[14:28] Plapcianu: vb diseara
[14:28] Ispita: nu pune la suflet

Plăpcianu: «Nu o cunosc»

Contactat telefonic, Plăpcianu s-a speriat la auzul numelui Dianei Bârzu şi a negat, grăbit, totul: “Nu am cunoscut nici o fată cu numele Diana. Nu ştiu. Şi-a făcut poze la mine în casă? Poate or fi făcute în Photosop”.

A devenit celebru după un accident

Cătălin Plăpcianu a devenit cunoscut publicului larg după ce, în iunie anul trecut, a accidentat cu bolidul său de 200.000 de euro, un Lamborghini Murcielago, două tinere fotomodele care circulau regulamentar la volanul unui Fiat. Cu câţiva ani în urmă, a lovit mortal o persoană în vârstă. În ambele cazuri a fost suspectat că participa la curse ilegale de maşini, dar a fost găsit nevinovat, întrucât împotriva lui nu a fost depusă nici o plângere penală.Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats