joi, 14 mai 2009

Columbeanca a ajuns la şedinţa foto cu ambulanţa


Monica Columbeanu a fost nevoită ieri să meargă cu o ambulanţă la o şedinţă foto, intrucat nu a vrut să ajungă la spital pentru a i se recolta sange. Soţiei lui Irinel Columbeanu i s-a făcut rău şi a preferat să se trateze in Salvare, decat să intarzie la intalnire.

Monica Columbeanu a fost transportată ieri la o şedinţă foto care a avut loc la Muzeul Satului din Capitală, cu ambulanţa. Înainte să plece spre locaţia unde urma să pozeze i s-a făcut rău şi, speriată de faptul că nu se mai putea da jos din maşină, a chemat urgent ambulanţa. Echipajul de pe Salvare a ajuns în 5 minute la faţa locului şi i-a acordat primul ajutor.

«Mi-a fost foarte rău, dar nu ştiu de ce»

Punctuală din fire, Monica nu a vrut să meargă la spital, pentru a nu întârzia la şedinţa foto stabilită. Aşa că le-a propus celor de pe ambulanţă să-i recolteze sânge în drum spre muzeu, scutind astfel un drum până la spital. “Mi-a fost foarte rău, dar nu ştiu de ce. Ieri după-amiază, când m-am dus să-i duc de mâncare socrului meu, mi s-a făcut rău.

Evident că m-am speriat, am chemat o ambulanţă care, de altfel, m-a şi dus la şedinţa foto pe care urma să o fac. În drum spre Muzeul Satului, mi-au recoltat sânge pentru analize şi acum aştept rezultatul. În cel mult o săptămână voi afla despre ce e vorba”, a povestit Monica pentru Libertatea.Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats