joi, 14 mai 2009

«Am făcut sex la Veneţia»


Nu a fost mulţumită cu cei 10.050 de euro pe care i-a obţinut după ce şi-a scos la licitaţie virginitatea pe internet, dar romanca Alina Percea (18 ani) s-a dăruit totuşi, zilele trecute, bărbatului care a oferit cel mai mult. Nu de alta dar nu mai putea da inapoi. Conform mărturisirilor fetei, norocosul care "a făcut-o femeie" e un afacerist italian.

Aventura amoroasă a Alinei Percea a început imediat după ce, pe 23 aprilie, s-a încheiat licitaţia pentru virginitatea sa, care a valorat la final 10.050 de euro. “I-am scris imediat câştigătorului care mi-a spus că e italian, e afacerist şi are 45 de ani. M-a invitat la Veneţia pentru a ne petrece prima noapte împreună”, a povestit Alina în revista Closer.

Speră să-l revadă pe italian

Zis şi făcut. Afaceristul i-a plătit biletul de avion şi a aşteptat-o la aeroport, având în mâini o cutie cu bomboane de ciocolată. “Bine ai venit la Veneţia, mi-a spus el. Arăta mai tânăr de 45 de ani, scund, bine îmbrăcat, brunet cu ochii verzi şi cu un zâmbet blând. Am fost să vizităm oraşul, apoi am mers la un hotel de cinci stele, unde am făcut sex fără prezervativ”, a mărturisit tânăra, adăugând: “Ne-am sărutat, ne-am dezbrăcat unul pe celălalt. Mă atrăgea fizic şi m-am bucurat de partida de amor, deşi m-a durut destul de tare. Am făcut sex doar o dată şi apoi am adormit. A doua zi, mi-a spus că i-ar plăcea să mă revadă”.

Pe de altă parte, Alina e mâhnită că din cei 10.050 de euro nu poate să-şi cumpere un apartament la Caracal aşa cum vrea, dar cu toate astea, se va întoarce acasă şi va folosi banii pentru a-şi continua studiile, menţionând: “Dacă italianul mă va mai chema, nu cred că îi voi mai cere bani ca să ne iubim”. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats