luni, 18 mai 2009

«Baba mea nu a făcut sex cu Țuţu»



Torica Ileana, femeia de 73 de ani, din comuna gorjeană Drăguţeşti, filmată în timp ce făcea sex cu câinele din curte, neagă toate acuzaţiile. Ba, mai mult, până şi soţul ei îi ia apărarea.

La sfârşitul săptămânii trecute, ziariştii de la Gorj-Domino au intrat în posesia unui filmuleţ şocant: o bătrână era înregistrată în timp ce făcea sex chiar cu potaia din ogradă. Tanti Torica, o femeie de 73 de ani, era pe jumătate dezbrăcată şi se tăvălea prin ogradă, fericită. Îşi schimba poziţiile, aşa încât căţelul Țuţu să ajungă mai bine la ea şi să îi facă sex oral.

Uluitor, bătrâna nu recunoaşte nimic. “E câinele fiicei mele, care stă în Grecia şi eu doar merg şi îi dau mâncare. Muică, eu sunt femeie bătrână, nu mă ţin de prostii!”, spune Torica. Nicolae, soţul femeii, o apără: “Aşa ceva nu e de crezut. Baba mea nu a făcut sex cu Țuţu”, spune bărbatul. Vecinii afirmă că tanti Torica nu lipseşte duminica de la biserică, dar că în celelalte zile “bea de stinge”. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats