luni, 11 mai 2009

CANCAN l-a descoperit intr-un sat uitat de lume pe parintele pierdut al Anamariei Ferent


Si-a regasit tatal dupa 25 de ani!


Cantareata l-a revazut, dupa multi ani, intr-o fotografie facuta de reporterii nostri.





Anamaria Ferent a refuzat dintotdeauna sa vorbeasca despre tatal ei. A tinut acest subiect inchis intr-un sertar al amintirilor, pe care nu l-a deschis pana azi. De fapt, nici nu stia prea multe despre barbatul care ii este tata. Viata a despartit-o de el la 5 ani! De atunci, nu l-a mai vazut decat o singura data, in urma cu 25 de ani. Reporterii CANCAN au aflat povestea incredibila a cantaretei si au descoperit ca tatal ei traieste intr-un sat uitat de lume din judetul Bacau.



Petrica Ferent are acum in jur de 60 de ani. L-am cautat initial in Tatarasi, o comuna pana unde e turnat asfaltul. Aveam informatii ca ar avea o casa si familie acolo. In sat insa doar batranii stiau cate ceva despre el. Din om in om, am aflat ca, de fapt, barbatul are o casa la cativa kilometri "mai spre deal", intr-o fundatura. Din Tatarasti pana la Dragesti, drumul nu e deloc prietenos. E din pamant, iar, ici-colo, cate o mana de piatra aruncata. Am mers pret de vreo trei kilometri, pana la un podet, care parea sa nu mai duca niciunde. Am intrebat o femeie de Petrica Ferent. A tras curioasa cu ochiul la numarul de la masina, dupa care a inceput sa ne explice gesticuland larg: "E la deal! O luati pe aici, da? nu puteti cu masina ca e o cracanatura de drum... Vedeti o fantana albastra. Acolo e. Da? acum cred ca e pe camp!" Am avut totusi noroc. Petrica Ferent era la soacra lui, cateva case mai incolo. Muncea in curte, ca orice om de la tara! I-am spus direct ca suntem de la ziar. Cateva secunde, n-a avut nicio reactie. Nu stia ce sa zica! "Sa ma scuzati, da? eu sunt imbracat mai murdar, ca muncesc. Da? poftiti in curte!" Apoi, foarte atent, ne urmarea fiecare cuvant, fara insa sa raspunda. Parea sechestrat cu gandurile in trecutul lui.



"Mi-e frica sa nu creada ca vreau banii ei!"



S-a deschis la vorba in momentul in care i-am propus sa-i facem cateva fotografii: "Nu va suparati, da? nu sunt prea pregatit. Macar sa-mi fi luat o camasa pe mine... Cum ziceti. Daca e bine si asa, atunci faceti!". Imediat, discutia s-a mutat catre fiica lui, Anamaria. Barbatul ii spune "Petra". "N-am mai vazut-o pe Petra, ca o mai cheama si asa, de vreo 20-30 de ani. Daca ma gandesc bine, de 25 de ani! Asa a fost viata..." Evident, discutia il apasa si refuza sa rascoleasca printre amintiri: "Ce-a fost, a fost! Asa a fost destinul. Nici nu mai conteaza. Eu i-am dat un telefon anu? asta, pe la inceput. Mi-a fost frica sa nu creada (n.n. - Anamaria) ca vreau banii ei! Nu-mi trebuie nimic. Dumnezeu mi-a dat cat sa nu duc lipsa". Curios, barbatul ne intreaba daca Anamaria e bine sau daca stim ceva despre fosta lui sotie. Intrebari care, probabil, l-au tot framantat de-a lungul anilor. "O mai vad pe Petra la televizor, da? nu e asa cum as vedea-o fata in fata! Cine stie, daca va veni ea aici..." Cat a lipsit din viata cantaretei, Petrica Ferent si-a facut o alta familie. S-a recasatorit si are un baiat si o fata cu sotia lui, dar si alte doua fete din prima casatorie a femeii. "Toti stiu de Petra si nu ma feresc de ei. Fiul meu, Nicu, chiar a cautat-o pe sora lui si au vorbit pe internet sau nu stiu cum. Sper sa o vad si eu intr-o zi!"
Inainte sa ne despartim, i-am spus ca-i vom arata fotografiile si fiicei lui. "Chiar sa-mi spuneti si mie ce va zice. Oare stie cum arat?! Si ziceti-i sa vina pe aici, daca are timp, ca eu o primesc cu poarta deschisa!"



"Mi-l imaginam mult mai tanar!"



Despre tatal ei, pe care - prin intermediul CANCAN - l-a revazut, in poze, dupa 25 de ani, cantareata spune acum ca si-l inchipuia tanar! Cand i-am aratat fotografiile cu el, a avut un moment lung de tacere. Le-a studiat pe fiecare in parte. Parea sa le imbratiseze cu privirea! "Mi-l imaginam mult mai tanar! Seman cu el. Ultima data cand l-am vazut, am fost cu bunica mea la el. Eram mica. Eram prin clasa a treia, a patra... Mare lucru nu-mi aminteam. Am avut tot timpul de atunci o poza cu el si cu mama din tinerete. N-avea burta cum are acum! Si nici nu e inalt". Ana Maria nu-l condamna, insa nici nu stie ce simte exact pentru tatal ei. "Pot sa zic doar ca ma bucur ca a reaparut in viata mea. Nu stiu cum as reactiona daca l-as vedea, dar cert e ca nu vreau sa-l judec! Inca nu am puterea sa-l caut la el acasa!", ne-a declarat cantareata. Povestea trista a vietii ei a macinat-o ani in sir. Dar, azi, Anamaria e dispusa sa-si reabiliteze tatal si sa uite episoadele intunecate din trecut: "Mi-a lipsit tata, chiar daca mama a facut tot posibilul sa nu simt acest lucru. Acum, sunt insa mai impacata!" Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats