marți, 19 mai 2009

Un clujean şi-a băgat 91 de bile în penis


Gore, un fost puşcăriaş, de 39 de ani, din Cluj-Napoca, şi-a introdus 91 de bile de plexiglas în penis. Motivul: vrea să dea pe spate femeile.

“Colegii mei de celulă îşi băgau bile în penis şi, când mi-au spus că femeile sunt înnebunite după asta, m-am hotărât să-mi pun şi eu”, povesteşte cu nonşalanţă Gore.

«Le băteam cu un ciocănel»

“La început foloseam unghiera, dar în timp m-am perfecţionat şi le introduceam cu o daltă micuţă şi cu un ciocănel”, şi-a amintit bărbatul. Odată devenit un om liber, clujeanul Gore a avut posibilitatea să-şi testeze operaţiile făcute în perioada detenţiei. “Să ştiţi că e adevărat. Femeile stau la rând la mine”, se laudă Gore. “Aş fi mort fără bile”, mărturiseşte bărbatul care, în afară de femei, mai are o pasiune: lăutarii. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats