luni, 15 iunie 2009

«Băieţii se uită cu poftă la sânii mei»

Libertatea continuă să vi le prezinte pe sexy-tripletele de 19 ani care au innebunit Moldova cu frumuseţea lor. Deşi născute la cateva minute una după alta, Corina, Rodica şi Cătălina Bacalum au personalităţi diferite. Rodicăi îi place să-şi expună în permanenţă frumuseţea, chiar dacă acest lucru presupune uneori ipostaze provocatoare.

Când se duce la mare, Rodica Bacalum adoră să facă plajă cu sânii dezgoliţi. Dintre tripletele de 19 ani de la Iaşi, ea are bustul cel mai impresionant, pentru că măsoară 92 cm.


«Trăim într-o ţară liberă, cui nu-i place să nu se uite»


“Fac întotdeauna plajă fără sutien la mare! Nu mi se pare jenant, mai ales că ştiu multe fete care practică topless-ul. Îmi place să am un bronz uniform. Consider că trăim într-o ţară liberă şi, dacă cuiva nu-i place, să nu se uite”, spune Rodica pentru Libertatea. Fetei îi place enorm să surprindă privirile pofticioase ale băieţilor de pe plajă aţintite asupra ei: “Atunci când fac plajă cu sânii goi, mă privesc cu mare insistenţă toţi, de la adolescenţi până la bărbaţi în toată firea. Se vede foarte uşor acest lucru. Mă simt bine când sunt admirată, deşi uneori mă şi amuz de atitudinea băieţilor, dar nu las să se vadă asta”, mărturiseşte Rodica Bacalum.

Iubitul ei, student la Bucureşti, cu care fata e combinată de şase ani, s-a obişnuit ca Rodica să fie dorită. “Nu are nimic împotriva acestui lucru, atâta timp cât e şi el lângă mine”, spune frumoasa moldo eancă.

Rodica Bacalum este “mezina” tripletelor de 19 ani de la Iaşi, pentru că este mai “tânără” cu o jumătate de oră decât Cătălina, prima născută. Atunci când se află în compania surorilor sale, Rodica pare purtătoarea de cuvânt a grupului. După cum ea însăşi spune, este cea mai sociabilă dintre toate. “Îmi place să mă implic în diferite proiecte, pe care, întotdeauna, le duc la bun sfârşit”, spune apetisanta brunetă. Frumoasei moldovence îi plac la nebunie ieşirile în natură: “Mă ajută să-mi încarc bateriile şi-mi dau poftă de viaţă. Iubesc weekendurile în locuri intime, retrase, sălbatice. Cu iubitul, desigur”, declară Rodica. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats