luni, 15 iunie 2009

Iuliana Marciuc nu-l mai vrea pe Enache?




Iuliana Marciuc a mers la cumpărături cu un alt bărbat, chiar de ziua de naştere a interpretului.


Răsturnare spectaculoasă de situaţie in cazul Adrian Enache - Iuliana Marciuc. După ce în sfârşit, după 14 ani, Enache s-a decis să-şi părăsească soţia şi să rămână cu Iuliana, cealaltă femeie din viaţa lui, vedeta TVR nu-l mai vrea pe interpret. Aşa se face că zilele trecute, în vreme ce Adrian îi făcea declaraţii de dragoste pe posturile de televiziune, Iuliana îşi vedea de cumpărături alături de un alt bărbat.

Iuliana şi bărbatul despre care am aflat că e un om de afaceri grec, pe nume Mihalis, au fost, vineri seara, la cumpărături, fiind surprinşi în această ipostază de fotoreporterii Libertăţii. Însoţiţi de mama Iulianei şi de fiul vedetei de televiziune, care, însă, i-au aşteptat în maşină, cei doi şi-au petrecut aproximativ 30 de minute în supermarketul Billa, de pe bulevardul Barbu Văcărescu din Capitală.

Când au ieşit, păreau extrem de relaxaţi. Galant, bărbatul a ajutat-o pe Iuliana să încarce cumpărăturile în maşină, i-a făcut cu mâna lui David Mihnea, băieţelul provenit din relaţia Iulianei cu Adrian Enache, iar apoi a intrat în autoturism. Iuliana a urcat la volan, iar cei patru au plecat într-o direcţie necunoscută.

Întâmplarea a avut loc chiar de ziua lui Adrian Enache, la nici 48 de ore după ce artistul declara public că va divorţa de soţia lui, Corina, pentru a fi cu Iuliana. Surse din anturajul vedetei TVR susţin însă că, în acest moment, Iuliana şi Adrian sunt despărţiţi de câteva luni. Pentru a o recuceri, Enache a promis că se desparte de Corina, însă acest lucru nu pare s-o mai impresioneze pe Iuliana, care are, deja, o altă relaţie.

"Aş prefera să nu comentez nici acum, cu riscul să apară tot felul de speculaţii. Dar ţin să precizez că eu, la biserică, m-am rugat pentru copil şi ca Dumnezeu să-mi arate calea spre o soartă binecuvântată, nu ca să divorţeze Adrian! În faţa lui Dumnezeu nu m-aş fi putut ruga pentru un divorţ! Dar recunosc că nu m-am putut împăca niciodată cu situaţia asta şi am făcut încercări de a o schimba, dar nu am făcut presiuni... Am aflat de la TV despre intenţiile lui Adrian... Să vedem ce ne va rezerva viitorul...."
Iuliana Marciuc

Sursa:www.libertatea.ro





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats