miercuri, 10 iunie 2009

Fratele lui Ionut Dolanescu Il acuza pe acesta ca a vrut sa-l pacaleasca


"Diamantele, aurul si obiectele de arta au ramas la el"

Impartirea averii regretatului artist Ion Dolanescu este departe de a se fi incheiat. Dragos, fiul cel mare al rapsodului, a decis sa lupte pentru jumatatea care i se cuvine.


Ion Dolanescu a lasat in urma lui, pe langa repertoriul impresionant, o avere de milioane de euro. Conform succesiunii, aceasta se imparte in doua - jumatate lui Ionut Dolanescu si cealalta jumatate lui Dragos Dolanescu. Lucrurile insa, nu s-au transat asa de simplu. Potrivit declaratiilor fiului cel mare al artistului, Ionut a incercat sa obtina un procent mai mare din avere. Cu toate ca a fost pe punctul de a accepta imparteala lui Ionut si sa semneze actele, Dragos s-a razgandit in ultimul moment. "Daca ar fi fost ca el, m-as fi ales cu 1.500 de metri patrati la Tunari si casa de la Sinaia. Nu mi s-a parut corect si l-am dat in judecata pentru a obtine, in mod corect, jumatate din avere. Procesul care exista intre noi nu este doar o formalitate asa cum a declarat el. Nu este nimic amiabil intre noi in acest moment", ne-a declarat, in exclusivitate, Dragos.
Acesta sustine ca nu vrea decat sa i se faca dreptate. "Este suficienta avere sa traim amandoi bine. Foarte mari pretentii nu am avut. Diamantele, aurul si obiectele de arta au ramas la Ionut. Nu m-au interesat. Cand m-am intors in Costa Rica, nu am luat decat sapte icoane din zecile de icoane pe care le avea tatal meu, doua tablouri, o cruciulita, un medalion-calut, mici amintiri pe care le-am dat copiilor mei ca sa aiba ceva de la bunicul lor", sustine Dragos. Pana acum, fiul cel mare al lui Ion Dolanescu a pastrat discretia asupra neintelegerilor din familie. Declaratiile Mariei Ciobanu insa, l-au determinat sa-si schimbe atitudinea. "O respect pe doamna Maria Ciobanu din toate punctele de vedere, insa, este inadmisibil sa declare ca ea a pus jumatate din banii cu care a fost cumparata casa din Caimatei a tatalui meu, pentru a-l favoriza pe Ionut la succesiune. In primul rand, Maria Ciobanu si Ion Dolanescu nu mai erau impreuna de trei ani in momentul achizitionarii imobilului", ne-a spus el, dezamagit.



"Vrea drepturile de autor 100%!"



Pe langa proprietati si bani, Ionut si Dragos mai au de impartit si drepturile de autor. "Ionut mi-a sugerat sa i le cedez 100% ca oricum nu valoreaza nimic. Pentru mine insa valoreaza enorm. Este cel mai important lucru care a ramas dupa tatal meu si vreau sa fie si al meu. Sunt convins ca instanta va decide asa cum este corect", ne-a declarat Dragos.



Peste casa de la Sinaia va trece autostrada



Daca ar fi acceptat imparteala fratelui sau, Dragos ar fi avut probleme mari acum. Acesta ar fi ramas fara casa de la Sinaia, mostenirea lui principala. Conform proiectului, imobilul se afla pe ruta autostrazii Bucuresti-Sibiu si, recent, proprietarii din zona au fost instiintati ca vor fi nevoiti sa plece din calea buldozerelor urmand a fi despagubiti. In urma evaluarilor, oamenii au aflat ca suma este atat de mica incat nu-si vor permite nici macar o garsoniera in Sinaia si au contestat proiectul. "Ne-au cerut ragaz sase luni pentru a incerca sa gaseasca alta varianta, dar sansele sunt mici. Asa ca, daca luam aceasta casa, la un moment dat as fi ramas fara ea", mai spune Dragos. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats