miercuri, 3 iunie 2009

«Nadia era cu cu Bănică jr şi Nicuşor în acelaşi timp»







Omul care a organizat fuga Nadiei in Statele Unite, acum aproape 20 de ani, vorbeşte astăzi deschis despre iubirile trăite in Romania de cea mai mare gimnastă a tuturor timpurilor. Constantin Panait (56 de ani) aminteşte în rândurile ce urmează de Nicu Ceauşescu şi de Ştefan Bănică junior, dar şi de un misterios băiat de la o benzinărie din Băneasa, de care Nadia era atât de îndrăgostită, încât voia să se mărite cu el până la sfârşitul anului 1989!

Libertatea: De ce v-aţi despărţit de Nadia? Şi când?

Constantin Panait: Prin aprilie 1990 am pus punct relaţiei, pentru că nu ne mai înţelegeam. Ea nu putea acorda un interviu fără să înjure, că în afară de înjurături nu ştia nimic în limba engleză, mai intrase şi în sfera de influenţă a lui Alexandru Ştefu, un antrenor de rugby din Canada, şi a lui Aristide Buhoiu, realizatorul tv. Aşa că am dus-o în Canada, la Montreal, acasă la Ştefu, şi acolo am lăsat-o.

Au ratat o ofertă uriaşă pentru un film

S-a zvonit că aţi avut o ofertă uriaşă ca să faceţi un film despre fuga din România...

Aşa e, oferta era de câteva milioane de dolari şi venea din partea celebrului producător David Frost. Totul a picat însă din cauza Nadiei, care a început să declare diverse prostii în stânga şi-n dreapta, prin presă. Oamenii s-au răzgândit imediat, mai ales că imaginea Nadiei era deja şifonată rău în faţa americanilor, care nu concepeau ca ea să fie iubita unui bărbat însurat şi cu patru copii. Tocmai din cauza aversiunii opiniei publice din State am ales să mergem atunci în Canada, la Ştefu, până se mai liniştesc lucrurile în America.

Fratele Nadiei a vrutacte pe casă şi pe maşină

L-aţi cunoscut pe fratele Nadiei, Adrian?

Cum să nu, ba chiar foarte bine, păi el mă bătea la cap în fiecare zi: “ajut-o să plece, ajut-o să plece, te rog eu!”. Mi-aduc aminte că, la fuga noastră din România, în noaptea plecării spre graniţă, Adrian a venit cu noi până lângă Timişoara şi a obţinut de la Nadia o chitanţă de mână, prin care ea îi ceda casa din centrul Bucureştiului şi maşina.

Când aţi vorbit ultima dată cu Nadia?


Atunci, în primăvara lui 1990, când am lăsat- o acasă la Ştefu. Am tot încercat să dau de ea, să lămurim problema aia cu banii, cum că eu aş fi plecat cu 150.000 de dolari care-i aparţi- - neau ei. Dar nu s-a putut. Chiar în România, în 1990, când m-am întors pentru o perioadă, am anunţat public că sunt dispus să mergem la televiziunea naţională pentru o confruntare faţă în faţă, doar eu şi Nadia.

Şi?

Nimic. Nici un răspuns. Vă întreb eu acum: cum de voi m-aţi găsit după 20 de ani, iar Nadia, care ar fi trebuit să aibă un interes financiar, după cum zice, nu a dat de mine, deşi stau de atât timp în America, unde ea are şi casa, şi familia? Mie întotdeauna mi s-au părut acuzele astea cu banii nişte poveşti de adormit copiii. Păi când eu câştigam câteva mii de dolari pe săptămână, Nadia n-avea 200 de lei să-şi repare boilerul din casă!

Ce părere aveţi de relaţia ei cu Nicu Ceauşescu?

Din ce ştiu eu, Nadia a stat cu Nicuşor câţiva ani. O suna Nicu, de la Sibiu, şi-i spunea atât: “Hai!”. Imediat apărea maşina în faţa casei, ea se urca şi mergea acolo. Norocul ei era că, în multe cazuri, până ajungea, Nicuşor adormea din cauza alcoolului, iar ea cobora în cramă, îşi făcea provizii cu de toate şi se întorcea la Bucureşti.

Era violent cu Nadia?

Nu ştiu dacă era violent cu Nadia, nu cred, dar cu cei din jurul ei, da. Prin 1987, când Nadia era şi cu Nicu, dar şi cu Ştefan Bănică junior, a ieşit un scandal uriaş la restaurantul “Odobeşti” din Bucureşti, că aflase Nicuşor că Nadia rămăsese însărcinată cu Bănică jr. Aşa că a trimis gărzile de corp, care au “rezolvat” situaţia.

Securiştii lui Nicuşor l-au bătut rău pe cântăreţ

Adică?

Securiştii lui Nicuşor au venit peste Bănică jr şi i-au dat o bătaie cruntă. Săracul de el, era plin de sânge, la “Odobeşti”, că acolo cânta taică-su şi venise la el în vizită cu George Mihăiţă. Nadia a făcut avort imediat.

Aţi fost aproape de căsătorie cu Nadia?

Au fost momente, nu zic nu, când ne-am gândit şi la acest lucru. Dar eu eram însurat, şi-aşa era complicată situaţia...

Gimnasta voia să se mărite cu un benzinar

Constantin Panait crede şi astăzi, la 20 de ani după traversarea graniţei, alături de cea mai mare gimnastă a lumii, că Nadia mai avea pe cineva la inimă înainte de fuga în America. “Pentru mine e clar că ea se gândea la altcineva până să ajungem în Statele Unite. Să vă povestesc ceva: cu două săptămâni înainte de fuga în State, am fost cu Nadia într-un turneu în Japonia. Acolo, gazdele, foarte simpatice, ne întreabă dacă suntem de acord să ne plătească ei nunta, dacă vrems-o facem. Ce credeţi că răspunde Nadia? «Eu vreau să mă căsătoresc cu Mihai, el e iubitul meu!». I-a lăsat pe toţi mască, inclusiv pe mine!”, ne-a declarat Panait, care a explicat apoi: “Mihai era un băiat care lucra într-o benzinărie din Băneasa şi care-i picase cu tronc. Era un om de treabă, îi aducea acasă Nadiei, din când în când, câte un kilogram de carne şi diverse lucruri, ce ciubucuri făcea şi el”.

Ştefan Bănică jr, vrăjit de dive

Juniorul Ştefan Bănică (42 de ani) a fost şi el un adevărat crai. Călit în relaţia cu Nadia, mai mare decât el cu şase ani, Ştefan nu a mai avut apoi emoţii în faţa femeilor. S-a implicat într- o idilă prelungită cu fata lui Cristian ţopescu, Cristina, apoi şi-a încercat norocul cu Mihaela Rădulescu, de care a divorţat însă repede. A urmat o poveste de dragoste cu o fată obişnuită, Camelia Constantinescu, concretizată prin naşterea unui băieţel, Radu Ştefan. Cei doi s-au despărţit însă, iar la scurt timp Bănică junior s-a însurat cu o altă divă, Andreea Marin, care i-a dăruit o fetiţă, Violeta.



Mama lui Constantin Panait are 77 de ani şi stă în Bucureşti, în apropierea complexului Europa. “După ce a fugit Constantin, Securitatea a venit şi m-a bătut de nu mai ştiam cum mă cheamă. Voiau să le spun de când plănuiau totul, cu cine erau prieteni, cu cine nu, tot felul de prostii. Nu le-am zis nimic. Despre Nadia? Nu vreau să vorbesc prea multe, dar ştie ea ce a greşit şi unde. Dumnezeu le vede pe toate!”, ne-a declarat supărată Mimi Panait, care a mărturisit că băiatul ei era prieten şi cu Bart Conner, la începutul anului 1990: “Se ştia cu Bart, că urmau să organizeze împreună un turneu demonstrativ după care ar fi luat 50.000 de dolari. Dar nu ştiu ce-a făcut Nadia şi s-a anulat tot”. Fost campion olimpic la gimnastică, Bart Conner este astăzi soţul Nadiei, cu care are un copil, Paul Dylan.

Nicu Ceauşescu, însurat cu o activistă

Nicu Ceauşescu a avut o viaţă sentimentală zbuciumată, în care Nadia Comăneci a reprezentat un episod semnificativ. Relaţia dintre ei, care a debutat în 1982, când Nicu avea 31 de ani, iar Nadia 21, a ţinut până în 1988, suprapunându- se cu mariajul lui Nicu Ceauşescu cu activista Poliana Cristescu. Până la aceste legături, Nicu trăise o intensă poveste de dragoste, începută în adolescenţă, cu Donca Mizil, fiica ministrului Paul Niculescu Mizil. Alte mari iubiri din viaţa lui Nicu au fost cântăreaţa Jeanina Matei şi soprana Daniela Vlădescu. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats