vineri, 5 iunie 2009

Nu renunţă la «amantul» ei, câinele





În ciuda scandalului izbucnit după ce a fost filmată în timp ce făcea sex cu un câine, pensionara din comuna gorjeană Drăguţeşti care şi-a înşelat soţul cu potaia nu renunţă la patruped pentru nimic în lume. În plus, bătrâna îşi blestemă vecinii care au filmat-o în timp ce animalul îi satisfăcea poftele sexuale.

Septuagenara acuzată de zoofilie nu vrea nici în ruptul capului să renunţe la câinele cu care a fost filmată de vecini, in timpul unei orgii sexuale. “Acum n-o să las animalul nemâncat. Nu-l dăm pe Țuţu, pentru că trebuie să păzească locuinţa fiicei mele, plecată de un an în Grecia”, spune Torica Ileana.



Torica Ileana se tăvăleşte de plăcere după o partidă de sex oral făcută de câinele Țuţu

“Armăsarul” Țuţu o satisface pe bătrâna de 73 de ani, încercând s-o penetreze





Pentru a se răzbuna pe vecinii care au filmat-o, bătrâna le dă acatiste: “Am dat acatiste şi la biserică şi mă duc şi la mănăstirea Lainici, ca să se aleagă praful de vecinii mei”, afirmă, supărată, pensionara.

Soţul a iertat-o



Bărbatul ei însă mărturiseşte resemnat că a încercat să uite de scandal. “Eu am iertat-o pe nevastă- mea, a trecut totul. M-am gândit să nu facă vreo prostie, să-şi facă de petrecanie. A vorbit lumea atunci, dar acum e linişte. Câinele e tot la casa fiicei noastre. Mă duc, când eu, când soţia mea, să-i ducem mâncare”, povesteşte Nicolae Iana.







Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats