marți, 23 iunie 2009

Racoleaza tinere pentru un austriac pervers


Hamude racoleaza fete care sa faca sex cu un miliardar aflat pe moarte

Hamude se imparte cu greu intre striptease, muzica si... proxenetism virtual. Reporterii CANCAN au descoperit ca stripperul cauta tinere destepte si frumoase, pe care incearca sa le convinga sa devina jucariile sexuale ale unui miliardar pervers din Austria.

Ancheta CANCAN a inceput in momentul in care Hamude a postat pe internet mai multe anunturi menite sa atraga pustoaice naive. Naive, dar nu proaste. "Am nevoie de o fata frumoasa, sa arate bine, sa fie desteapta, sa aiba webcam, sa stie engleza si sa vrea sa faca in jur de 7.000 de euro pe luna. Nu este vorba despre videochat" - asa suna anuntul pe care l-a facut stripperul. Hamude a fost contactat de o persoana care s-a aratat interesata de job si a cerut mai multe detalii despre oferta misterioasa. "Este vorba despre un barbat care traieste in Austria. Are 59 de ani si este bolnav de cancer. Nu are sotie pentru ca aceasta a murit, nu are copii, iar parintii lui au murit si i-au lasat toata averea. Este full de bani! Doctorii i-au mai dat maximum doi ani de trait si vrea sa se distreze. Trebuie sa faci diferite chestii in fata webcam-ului, sa ii satisfaci toate fanteziile. Ii arati una, alta, il minti ca-l iubesti si el iti trimite o groaza de bani", a declarat Hamude, incercand sa-si promoveze businessul.



10.000 de euro pentru o luna de sex virtual



Stripperul a marturisit ca i-a mai gasit fete austriacului si ca acesta a fost si fericit, si generos. "Tipul a vorbit cu o fata, pe care i-am gasit-o tot eu, timp de zece luni. Le-am facut legatura, iar el s-a indragostit de ea. Fata discuta cu el pe messenger, ii facea placerile in fata webcam-ului. A fost fata desteapta, il mintea ca e indragostita de el, iar el trimitea in fiecare saptamana cate 2.000-2.500 de euro", a mai adaugat stripperul, incercand s-o convinga pe persoana interesata de "job". Intrucat suma trimisa de miliardar variaza intre 8.000 si 10.000 de euro, iar stripperul s-a aratat dispus sa ofere "jucariei sexuale" doar 7.000 de euro, este lesne de inteles ca diferenta de 1.000-3.000 de euro ii revine intermediarului, adica lui Hamude.



Dovezi incontestabile



Contactat de reporterii CANCAN, Hamude s-a declarat socat: "Nu este nimic adevarat! Sunt multe persoane care isi fac conturi pe diferite site-uri, dandu-se drept Hamude, insa eu nu am nicio legatura cu asa ceva. O fi cineva care imi vrea raul..." Singurul lucru pe care-l "uitase" Hamude in momentul in care a discutat cu reporterii nostri a fost ca, atunci cand a discutat cu persoana interesata de afacerea virtuala, el a invitat-o pe aceasta sa-l priveasca la webcam. Inregistrarea video in care Hamude apare plimbandu-se in chiloti prin fata camerei web si tastand de zor, pe messenger, precum si conversatia dintre cei doi demonstreaza clar ca cel care a facut oferta perversa este chiar "inocentul" Hamude.

Conversatie pe messenger intre Hamude si Ana (tanara incurajata de stripper sa faca sex virtual cu miliardarul din Austria)



HAMUDE: ce faci?
ANA: cine esti...?
HAMUDE: hamude
HAMUDE: am nevoie de o fata frumoasa sa arate bine sa fi-e desteapta sa aibe webcam sa stie engleza si sa vrea sa faca in jur de 7000 euro pe luna nu este vb de chat
ANA: pai spune-mi mai multe...
(...)
ANA: dar m-ar interesa mai multe detalii despre faza cu webcam
(...)
HAMUDE: este vb despre un om care traieste in austria care are 59 de ani este bolnav de cancer nu are sotie p ca a murit nu are copi parinti lui au murit si iau lasat toata averea este ful de bani doctori iau mai dat maxim 2 ani de trait tipul a vb cu fata timp de 10 luni pe care eu iam facut legatura cu ea sa indragostit de ea i trmitea in fi-e care saptamana cate 2000 de eur 2500 ia tot ce facea vobea cu el pe mess i dadea web i facea placerile i arata una alta il facea fericit il mintea ca il iubeste e vb de sa fi desteapta
HAMUDE: despre asta e vb
ANA: am inteles
HAMUDE: am nevoie de o singura fata
HAMUDE: daca vrei si esti ok
HAMUDE: spunem sa stiu
HAMUDE: buna asa
(...)
ANA: mie imi pare cunoscut numele tau..
HAMUDE: ok
ANA: esti cumva model sau ceva de genul?
HAMUDE: da am fost
(...)
HAMUDE: daca ai placerea s avb
HAMUDE: im lais nr si vb la tel
HAMUDE: eu nu stau s astept
HAMUDE: am bun simti da ma rog
(...)
You have accepted the invitation to start webcam.
(...)
ANA: ce corp...tragi de fiare?
HAMUDE: mai trag
HAMUDE: da si u web
ANA: nu merge
HAMUDE: nu vrei mai bn zis
ANA: banuiesc ca ai iubita..
HAMUDE: banuiest gresit
ANA: dar la tine e cald?
ANA: de ce stai in chiloti?
ANA: sau de impresie artistica, sa agati femei naive ca mine
HAMUDE: vb la tel
HAMUDE: sau nu?
HAMUDE: ras
HAMUDE: sau ies?
BUZZ!!!
HAMUDE: ok
HAMUDE: hai ca deja
HAMUDE: sunt
HAMUDE: urate fazele
HAMUDE: tale te las....
Last message received on 6/21 at 7:47 PM
(...)
ANA: am gasit pe net niste articole despre tine..
ANA: ai fost cu eva kent?
HAMUDE: am fost
ANA: am inteles...pai eu nu-s vedeta..
HAMUDE: nu tre sa fi vedeta
HAMUDE:
ANA: am crezut ca e pistol..
(...)
ANA: imi dai si mie nr tau?
HAMUDE: 072...........
HAMUDE: deci
HAMUDE: ma suni
HAMUDE: sau nu
HAMUDE: ok vad ca ma iei
HAMUDE: la misto
HAMUDE: bye
Last message received on 6/21 at 8:06 PM

Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats