marți, 23 iunie 2009

Miliardarul care si-a parcat elicopterul in fata la Rex se da mare "Mai am un elicopter mai mic acasa!"




"Am tras elicopterul in fata hotelului, ce p..a mea!"


Reprezentantii firmei de transport aerian "Corsarul Rosu" ne-au marturisit insa ca aparatul de zbor le apartine si ca doar a fost inchiriat de Tatoiu! Lumea buna a Capitalei e plina de personaje care mai de care mai atipice. Un asemenea personaj e si Dan Tatoiu, un afacerist smecher cercetat penal pentru spalare de bani, care ar face orice doar ca sa se vorbeasca despre el ca e om important. Si CANCAN ii indeplineste azi visul!


Tatoiu a fost in weekend la mare, mai precis la Mamaia, cu sotia si doi apropiati. A ajuns acolo la bordul unui elicopter model EC 135 Eurocopter, cu care a aterizat pe gazonul din fata hotelului Rex. Imediat dupa ce s-a cazat, Tatoiu a iesit la o terasa de fite din apropiere si s-a intalnit cu mai multi cunoscuti. A trecut, fara sa stea pe ganduri, direct la subiectul care il ardea pe el cel mai tare. A inceput sa se planga ca a venit de la Bucuresti la Mamaia cu elicopterul lui, pe care a dat 3.000.000 de euro, si ca in statiune nu exista un heliport care sa-l satisfaca. "Am tras elicopterul in fata hotelului, ce p..a mea! Am venit si eu cu un om politic important, un barosan de la Finante si aici n-au heliport...", s-a lamentat miliardarul. Mai mult, cand apropiatii l-au luat discret peste picior, spunandu-i ca i-ar trebui un elicopter mai mic, care sa incapa intr-o parcare, printre masini, Dan Tatoiu a plusat: "Pai, ce fratioru?, mai am un elicopter mai mic acasa, da? ala n-are decat cinci locuri! Asta are sapte locuri si am venit cu el sa stam mai confortabil... Ce sa fac eu daca n-am unde sa aterizez? Il pun unde gasesc loc! Stau si eu noaptea asta (n.n. - sambata spre duminica) si maine ma intorc".
Contactat ieri de CANCAN, Dan Tatoiu ne-a spus ca, de fapt, "barosanul de la Finante" nu e decat viitorul sot al cumnatei lui. "Omu? e din Brasov, e arhitect si se insoara cu sora nevestei mele. Cine v-a informat ca e de la Finante, v-a informat gresit!", ne-a declarat Tatoiu. Realitatea nu este asta, sustin insa sursele noastre, care ne-au reconfirmat ca "barosanul" lucreaza chiar la Ministerul Finantelor.


L-a inchiriat cu 1.450 ? pe ora plus TVA



Despre elicopter, Tatoiu nu ne-a spus nimic! Reporterii nostri au aflat insa ca aparatul de zbor apartine firmei de transport aerian "Corsarul Rosu" din Bolintin Vale. Reprezentantul firmei ne-a declarat oficial, ieri, ca: "Elicopterul i-a fost inchiriat domnului Dan Tatoiu si este al firmei noastre. Pretul pe ora este de 1.450 de euro plus TVA. Are doi piloti si cinci fotolii in spate pentru pasageri! Un asemenea elicopter costa undeva in jur de 5 milioane de euro!"




Cine e Tatoiu?



Presa a dezvaluit in trecut ca Tatoiu a fost pus sub urmarire intr-un dosar de spalare de bani legat de afacerile de la RAFO. Ulterior, Dan Tatoiu s-a implicat intr-un proiect de imobiliare de amploare din Pipera. El sustine ca este si importator de automobile americane si, in plus, s-a laudat ca detine restaurantul-pizzerie Dantes de pe cea mai cunoscuta strada din Bucuresti, mai exact strada cafenelelor din Dorobanti! Locatia unde se afla acest restaurant nu este insa pe numele lui, ci doar inchiriata, iar numarul clientilor este mai mereu unul redus.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats