miercuri, 24 iunie 2009

Iată silicoanele Crinei




Crina, iubita lui Stelian Ogica, isi dorea dintotdeauna forme mai voluptuoase. Asa ca, dupa ce a strans banii necesari, frumoasa blonda a fugit la un chirurg estetician si si-a facut implanturi cu silicon, marindu-si considerabil bustul. Tunată, Crina speră că va avea mai mult succes în cariera artistică, ea fiind decisă să se reapuce de cântat.

Eram nerăbdătoare să-mi măresc sânii, chiar dacă încă mă dor şi nu pot dormi decât pe spate. Înainte erau prea mici şi nici o bluză nu se aşeza frumos pe decolteul meu.

Probabil voi avea mai mare succes şi în cariera artistică”, ne-a spus Crina, încântată de reuşita operaţiei prin care şi-a mărit cu 300 ml fiecare sân.

Stelian Ogică, iubitul ei, este şi el foarte mulţumit de cum arată Crina “tunată”. “Acum are sânii perfecţi.

E o adevărată plăcere să mă uit la ei. Încă nu mă lasă să pun mâna pe ei pentru că o cam dor”, ne-a spus “Spaima Loteriei”. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats