marți, 23 iunie 2009

A trăit doar trei săptămâni


Fiul cel mic al lui Silviu Prigoana si al Adrianei Bahmuteanu s-a
stins din viata la Spitalul Polizu

Tragedie in familia milionarului Silviu Prigoana. Dupa doar trei saptamani de viata, fiul cel mai mic al afaceristului si al Adrianei Bahmuteanu a incetat din viata.

Conform unor surse medicale de la Spitalul Polizu, decesul a fost înregistrat în noaptea de duminică spre luni. Se pare că organismul băieţelului, născut prematur la doar 7 luni de sarcină şi cântărind 900 de grame, nu a putut rezista. De altfel, medicii au fost tot timpul rezervaţi în ceea ce priveşte şansele de viaţă ale micuţului, însă părinţii au sperat că acesta se va înzdrăveni.

S-a născut prematur

“După ce am născut, asistentele l-au dus pe bebe la incubator şi au vrut să-i pună oxigen, însă el şi-a dat singur masca jos cu mânuţa, pentru a respira. Când mi-au povestit scena, mi-au dat lacrimile. La fel când m-am dus să-l văd, m-am topit de fericire.

Am un băieţel cât un şoricel”, povestea Adriana Bahmuţeanu, imediat după naştere. Din păcate, speranţele Adrianei şi ale lui Silviu au fost deşarte. Micuţul fusese botezat şi se numea Eduard Darius. Sursa: www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats