vineri, 12 iunie 2009

A vrut să îi ofere un jeep

Corina Bacalum, frumoasa elevă de care s-a indrăgostit lulea un cadru medical ieşean, a povestit pentru Libertatea cum l-a cunoscut pe Iulian Carp. Tânăra spune că, pentru a o convinge să se căsătorească cu el, medicul i-ar fi oferit cadou o maşină, însă ea a refuzat. Cei doi nu mai sunt împreună.

Libertatea a aflat amănunte despre senzaţionala poveste de dragoste dintre eleva de 19 ani Corina Bacalum şi directorul Secţiei de Îngrijiri a Spitalului CF Iaşi, Iulian Carp.

“L-am cunoscut pe Iulian printr-un prieten comun. I-a plăcut mult, mult de mine şi mă presa tot timpul să fim împreună. Pentru a-mi dovedi că vrea cu orice preţ să fiu a lui, a făcut tot posibilul să divorţeze“, ne-a declarat zâmbind Corina.

Frumoasa de 19 ani sugerează că Iulian
Carp a vrut chiar să îi “cumpere”
iubirea: “La un moment dat, a dorit să‑mi dea cadou o maşină de-a lui.
Avea un jeep Wrangler (n.r. - estimat la aproximativ 20.000 de euro) mai vechi, dar frumos. Nu am acceptat,"spune usor revoltata fata.



Corina Bacalum este elevă la Liceul Waldorf din Iaşi şi în câteva zile urmează să dea bacalaureatul, alături de surorile ei, Rodica şi Cătălina, care îi sunt şi colege de clasă. “Doctorul” Carp, aşa cum îi place să i se spună, este, de fapt, asistent medical. Din această poziţie a ajuns director al Secţiei de Îngrijiri a Spitalului CF Iaşi.


Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats