joi, 19 martie 2009

Andreea Balan, fotografiata la iesirea de la doctorul estetician / A iesit dupa operatie cu fata tumefiata



Desi isi dorea buze mai groase, nu a vrut sa auda de injectiile cu acid hialuronic. A ales, in schimb, machiajul permanent si de atunci il reinnoieste o data la doi ani.

Recent, paparazzii Cancan au realizat o serie de fotografii cu Andreea Balan la cateva minute dupa ce a parasit clinica din zona Primaverii, unde a trecut printr-o interventie de infrumusetare care a costat-o 1.000 de lei. Cantareata a iesit din cladire cu capul plecat, incercand sa-si ascunda umflaturile din zona fetei. Desi multe dintre colegele ei de breasla evita sa admita ca unele calitati nu sunt de la Mama Natura, Andreea a recunoscut ca recurge de ani buni la machiajul permanent. "Mi-am tatuat buzele si sprancenele. Nu o fac de moft, o fac de nevoie. Cu ajutorul conturului imi fac buzele sa para mai groase, iar in ceea ce priveste sprancenele am folosit acest procedeu pentru a le schimba forma si a le da una care sa-mi avantajeze fizionomia. Rezultatul final nu este cel din fotografii. Acolo interventia era foarte proaspata si in zona tatuata incepuse deja sa se formeze o coaja", ne-a povestit Andreea. Recuperarea dupa interventie dureaza o saptamana. Abia atunci rezultatul incepe sa se apropie de cel dorit, iar contururile capata un aspect mult mai natural. Tatuajele pe care si le-a facut in urma cu doua saptamani nu sunt primele. "Ma tatuez de la 18 ani! La 18 ani mi-am tatuat buzele si am repetat operatiunea la fiecare doi ani. Din cauza soarelui conturul isi pierde intensitatea si trebuie refacut. Acum un an si jumatate mi-am tatuat si sprancenele. De data asta le-am facut pe amandoua odata, ca sa nu vin de 100 de ori la cabinet", sustine Andreea. La sfarsitul lunii, blonda va repeta operatiunea pentru retusarea rezultatului final.

Ar vrea si la pleoape

Pentru a scapa de corvoada machiajului, Andreea ar fi dispusa sa-si tatueze si pleoapele. Dar ii este teribil de frica. "Este o zona foarte sensibila si Doamne fereste! de vreun accident", ne-a declarat ea. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats