joi, 19 martie 2009

Laura Andresan povesteste in jurnalul ei intim despre primarul Liviu Negoita / "Se masturba in fata mea!"



Emotii mari pentru politicienii care au trecut prin patul Laurei Andresan: vedeta isi va lansa un roman, unde sunt relatate cu lux de amanunte aventurile amoroase ale autoarei, sub forma unui jurnal. Cap de lista este chiar primarul Sectorului 3, Liviu Negoita.

Ca o avanpremiera a romanului ce va fi lansat saptamana viitoare, Laura Andresan a publicat mai multe fragmente din jurnal intr-un calendar sexy. Pe pagina dedicata primarului Negoita, fosta jurnalista povesteste cum l-a "intervievat" pe politician: "Intr-o zi i-am propus un interviu. Si am avut grija sa il programam seara. Seara de iarna. Intuneric, sediul PD din Kisseleff... Si ne pregatim de interviu. El era asezat la birou in fata mea. In timp ce vorbeam despre planurile de atac ale opozitiei l-am observat pe barbat transpirand. Stiam ce face. Se masturba. Mi-as fi dorit sa nu ma fi uitat.
Un organ sexual masculin paros, frecat de o mana teleghidata, scos prin slitul unor pantaloni probabil de firma... "-Vrei. Il vrei?" (...) eram hartuita, cu o senzatie cronica de greata fata de sex, si toti in jurul meu vedeau doar jocuri politice."
Contactata de reporterii CANCAN, fosta ziarista a recunoscut ca politicianul vizat este primarul Sectorului 3 al Capitalei, insa a refuzat sa ofere mai multe detalii, imbiindu-ne sa-i cumparam cartea. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats