miercuri, 29 aprilie 2009

Andreea Tonciu: «Nu mă mai întorc la Bahmu»



Andreea Tonciu nu şi-a revenit incă după şocul concedierii in direct din funcţia de asistentă a Adrianei Bahmuţeanu. Vedeta rubricii "Vremea" se consideră nedreptăţită şi nu reuşeşte să inţeleagă de ce Adriana a reacţionat atat de dur.

“De câteva zile nu mai sunt în stare de nimic, nici măcar să mănânc. Mama e foarte supărată”, a mărturisit Andreea. “Nu vreau să mă mai cert cu nimeni, dar aş vrea ca Adriana să-mi demonstreze că am ieşit cu manelişti prin cluburi. De ce mă face paraşută?”, se întreabă bruneta. Andreea Tonciu a ţinut să explice şi gestul care a determinat concedierea ei: refuzul de a prezenta “Vremea”, vineri, la emisiunea “La şuetă cu Bahmu”, de la Kanal D.


Nu a mai fost în stare să mănânce de câteva zile


“Mi-era foarte rău. Nu m-am simţit bine deloc în ziua aceea. În plus, Bahmu îşi bătea tot timpul joc de mine în emisiune. Nu am mai suportat jignirile în direct, aşa că am preferat sa plec.Şi nu înţeleg de ce s-a luat de nasul meu. Ştiu, e puţin mai mare, dar nu o să mi-l operez niciodată. E farmecul meu personal”. Andreea Tonciu nu se mai gândeşte acum la o revenire pe platou, alături de Adriana Bahmuţeanu, deşi ea consideră că nu i-a greşit cu nimic vedetei. “M-aş întoarce la Kanal D, dar la o altă emisiune. Nu mai vreau să aud de Bahmu. Oricum, în ultimele zile am primit oferte şi de la alte posturi de televiziune. Aş vrea să continui tot în acest domeniu, dar, deocamdată, nu pot spune mai multe”, a încheiat vedeta de la “Vremea”, Andreea Tonciu. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats