miercuri, 29 aprilie 2009

«A tras de mine şi mi-a rupt hainele»


Virgil "Onu" Constantin, unul dintre bodyguarzii Mihaelei Rădulescu, a agresat in plină stradă două persoane (un şofer de taxi şi pe clientul acestuia). Speriat, taximetristul Ionel-Marian Iordănescu a venit la redacţia ziarului Libertatea şi ne-a povestit tot.

Întâmplarea a avut loc pe 22 martie a.c. Am fost sunaţi pe deja celebrul număr de pont, 0729.729.000, de o persoană care ne-a spus că în faţa casei Mihaelei Rădulescu, de pe str. Lt. Av. Vasile Fuică, a avut loc un incident între bodyguardul vedetei de televiziune şi două persoane aflate într-un taxi. Am primit şi câteva fotografii pe e-mail, în care se poate observa cum un agent BGS îl bătea pe un taximetrist. La acea dată am decis amânarea publicării articolului, pentru că nu existau suficiente indicii care să confirme acea întâmplare.

«S-a urcat peste mine şi mi-a dat câţiva pumni »

Cu câteva zile în urmă însă, am fost contactaţi chiar de persoana agresată, care ne-a povestit cum a decurs totul. “Am luat un client care mi-a cerut să-l duc pe str. Vasile Fuică. În clipa în care am ajuns acolo, a scos un aparat foto şi a început să pozeze o casă. Aproape imediat a venit spre noi un bodyguard de la BGS şi a început să-l ia pe ăla la bătaie, i-a spart aparatul, i l-a călcat în picioare... Apoi m-a luat şi pe mine la bătaie. S-a urcat peste mine în maşină, a tras de mine, mi-a rupt hainele, mi-a dat câţiva pumni. M-a rupt cu bătaia bodyguardul Răduleascăi”, ne-a declarat şoferul de taxi Ionel-Marian Constantin.

După acest incident, bodyguardul, pe care ulterior l-am identificat ca fiind “Onu”, pe numele său real Virgil Constantin, a încercat să-i cumpere tăcerea taximetristului, plătindu- i cursa, şi să-i explice că este legal ceea ce a făcut el, că era în misiune. “Atunci am aflat că e bodyguardul Mihaelei Rădulescu şi că acel client al meu fotografia locuinţa ei. Doar că eu nu aveam nici o vină”..., a încheiat Iordănescu.

Bodyguardul “Onu” (cu legitimaţia BGS de gât), satisfăcut de bătaia pe care i-a administrat-o taximetristului


Surprin
s când îl luase de gât pe Iordănescu




Agentul BGS îi aplică taximetristului mai mulţi pumni




Bodyguardu
l Mihaelei Rădulescu l-a lovit cu picioarele pe Iordănescu

Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats