miercuri, 6 mai 2009

A fost la un pas să se prostitueze


Timişoreanca Elena Hueanu, misterioasa blondă cu care Elan Schwartzenberg s-a iubit weekendul trecut la mare, are, se pare, multe secrete ce aşteaptă să fie descoperite. Câteva dintre acestea au fost date la iveală în timpul emisiunii “Momentul adevărului”, în care tânăra de 22 de ani a fost invitata lui Teo Trandafir. La acea vreme, Elena era o necunoscută.

Frumoasa a recunoscut atunci că a avut o copilărie extrem de grea, din cauza tatălui ei, care avea probleme grave cu alcoolul şi chiar avea halucinaţii când bea foarte mult. “Pe mama a vrut să o omoare de mai multe ori, iar fratelui meu mai mic, deşi îl iubea cel mai mult, i-a pus cuţitul la gât într-o noapte, pentru că îl vedea iepure”, a susţinut Elena. Apoi, tânăra a povestit un alt episod, în care sora ei a fost pe punctul de a fi violată de tată.


Tatăl ei a încercat să-i violeze sora



“A intrat peste ea în baie, a luat-o de păr şi a scos-o din cadă. După ce am intervenit eu cu mama, el a încercat să explice că voia să intre în baie şi baia era ocupată. Eu sunt convinsă că a vrut s-o violeze”, a mărturisit fata. Povestea nu se opreşte însă aici. Elena a mai povestit că a fost la un pas să se prostitueze, la îndemnul unuia dintre foştii ei iubiţi, şi că din lipsa banilor a avut, la un moment dat, trei servicii, unul fiind acela de animatoare la un club din Timişoara.


Elena Hueanu: «Nu mai scrieţi despre mine»


Ieri, înainte de închider
ea ediţiei,Elena Hueanu ne-a contactat la redacţie şi ne-a declarat că nu există nici o relaţie între ea şi Elan Schwartzenberg, în ciuda faptului că există martori şi fotografii cu cei doi împreună. “Eu şi Elan suntem doar vechi prieteni. În rest, e viaţa mea personală, nu vreau să mai scrieţi despre mine”, ne-a spus Elena.

Şi Marinela Avădani susţine că s-a sărutat cu Elan


Se pare că pentru Elan Schwartzenberg, weekendul trecut a fost unul de pomină. Înainte de Elena, fostul soţ al Mihaelei Rădulescu a mai făcut o cucerire pe litoral: Marinela Avădani (foto) , de la OTV. Cel puţin aşa susţine frumoasa brunetă, care, luată la întrebări de reporterii publicaţiei online http://www.emulte.ro, a recunoscut că s-a sărutat cu Elan, în noaptea de vineri spre sâmbătă. “Nu am nici o relaţie cu Elan. Vineri a fost pentru prima dată când ne-am sărutat”, a declarat, telefonic, tânăra. Marinela Avădani are 22 de ani, a devenit cunoscută ca asistentă a actorului Gabriel Fătu, dar şi ca bună prietenă a Ramonei Gabor, sora Monicăi Columbeanu. Sursa:www.libertatea.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats