miercuri, 13 mai 2009

Salam: "Preferam să dorm pe străzi, dar să fie bine Fănica"



Florin Salam a acordat pentru prima oară un interviu, după ce Dumnezeu i-a luat soţia la El, pe Fănica. Cu lacrimi in ochi, manelistul a mărturisit, cu două zile în urmă, în cadrul emisiunii “Dan Diaconescu în Direct”, de la OTV, că, în continuare, îşi iubeşte soţia mai mult decât orice în lume şi că ceea ce îl mai ţine în viaţă sunt copiii săi pe care trebuie să-i crească. Totodată, cântăreţul a promis că se va reîntoarce curând pe scenă.

Florin Salam a povestit cum, pentru el, Fănica a fost, încă din momentul în care a cunoscut-o “aleasa inimii”. “Cineva m-a invitat la un unchi, la o petrecere. Acolo am văzut-o pe nevasta mea, frumoasă. Era o copilă de 14 ani. Am văzut că are un chip frumos, care luminează imediat un loc, se vedea că e aparte, iar atunci am simţit că ea va fi nevasta mea. Nu ştiu dacă am schimbat mai mult de două-trei vorbe, îi plăcea cum am cântat, iar tatăl ei mi-a propus să cânt la nunta fetei sale mai mari. Acolo am stat mai mult de vorbă şi am simţit din nou că m-am născut pentru ea”, a povestit, zâmbind plin de tristeţe, Florin Salam.

Va reveni încurând pe scenă

Mai mult, manelistul spune că nu-şi imaginează viaţa fără persoana pe care o iubeşte cel mai mult din lume. “Mi‑aş dori să mă iubească Dumnezeu cât îmi iubesc eu nevasta. Ea e acolo sus, în Ceruri, şi vrea să fiu în continuare pentru oamenii care mă vor în concerte. Ea îmi spune că trebuie să merg înainte şi să o fac şi mai bine decât până acum, ca să-i dovedesc că o iubesc. Dumnezeu mi-a mai dat mie o şansă, a făcut-o pentru copiii mei. Trebuie să-mi cresc copiii, să-i văd căsătoriţi şi de-abia după, mă va primi la ea”, a mai spus cântăreţul. Nici subiectul morţii soţiei sale nu l-a ocolit, Salam spunând că ştia de problemele ei de sănătate, dar că spera ca aceastea să dispară. “Ea, fiind atât de răsfăţată, avea un fel al ei, încât se ferea de mine pentru că nu vroia să mă facă să sufăr. A avut probleme la naştere, ceva cu ficatul. Şi-a luat tratamentul o perioadă şi i-a mers bine, era mai frumoasă ca niciodată. Dar medicamentele alea trebuiau luate aşa cum i-a zis doctorul, iar eu nu ştiu cum le-a luat, că eram mai tot timpul plecat. Nu era vreo problemă de bani, vă daţi seama că aş fi făcut orice pentru nevasta mea. Preferam să dorm pe străzi, dar să fie bine Fănică. Săracul de mine, nu am ştiut ceea ce trebuia să ştiu. Ştiam doar că trebuie să facă un tratament, doar atât”, a mai povestit Florin Salam. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats