joi, 18 iunie 2009

Mai multi alesi locali ai PD-L au fost vizitati de sosia fiicei presedintelui


Lesinati de frica Elenei Basescu



CANCAN a publicat in urma cu doua zile pozele unei fe
te care seamana izbitor cu fiica presedintelui Traian Basescu. Este vorba despre Lucica, o tanara de doar 20 de ani din cartierul bucu

restean Pantelimon. Reporterii CANCAN au mers impreuna cu sosia Elenei Basescu intr-un cadru oficial, la mai multe primarii din apropierea Capitalei, conduse de edili PD-L. Stupoare! Prezenta "fiicei" presedintelui i-a inspaimantat pe alesii PD-L.




Prima oprire a tinerei "clone" a fost in comuna Glina, in imediata apropiere a Bucurestiului. Ne-am dus direct la primarie pentru a sta de vorba cu edilul localitatii. Am fost intampinati de doua secretare care, uluite de prezenta Elenei Basescu in curtea lor, nu-si mai gaseau cuvintele. Tremurand si vizibil emotionate, acestea ne-au spus, cu jumatate de gura, ca "domnu? primar" este la prefectura "cu treburi". In momentul in care "clona" Lucica s-a incruntat si si-a manifestat dorinta de a discuta cu cineva din conducere, secretarele au dat buzna prin birouri sa il sune pe viceprimar. "Revenim in 15 minute", le-am spus. Ceea ce am si facut. Nici nu am intrat bine pe poarta primariei ca am fost intampinati de viceprimarul PD-L Tanase Dedu care, transpirat si din cale-afara de emotionat, ne-a invitat cu capul plecat in sala de consiliu. A urmat o dis-cutie de 10-20 de minute, in care primarul, balbaindu-se, ne-a dat un raport amanuntit al activitatilor sale. Pentru a da bine in fata "Elenei", el ne-a increditat ca e intr-o continua campanie electorala, ca "dusmanul PSD" a fost starpit si ne-a promis ca daca EBA isi va cumpara pamant in Glina o va ajuta sa-l treaca din regim extravilan in cel intravilan. "Nu trebuie nici sa ne mai spuneti... Noi de acum am inceput sa facem campanie", ne-a incredintat viceprimarul de sprijinul total al campaniei lui Traian Basescu pentru Cotroceni. La auzul ca EBA vrea sa isi construiasca o casa in Glina, vicele ne-a spus timid: "Sunt terenuri extravilane, sunt foarte putine intravilane". El a incuviintat insa posibilitatea ca, de dragul Elenei Basescu, un teren extravilan sa fie inregistrat, in acte, drept intravilan. Nu am plecat inainte ca Tanase s-o serveasca, spasit, pe EBA cu un pahar de apa si sa-i sarute servil mana.
Urmatoarea oprire a fost in localitatea Frumusani, carmuita tot de PD-L. Intrarea Elenei in primarie a cauzat panica si stupoare, angajatele incepand sa se agite pe holurile institutiei. Ne-au spus cu parere de rau ca primarul este prin localitate si viceprimarul e in concediu, dar ca putem sta de vorba cu "domnul jurist Marius". Fastacindu-se, tanarul Marius ne-a condus intr-o sala de sedinte in mijlocul careia se afla o masa plina de praf. Dupa ce o femeie de serviciu a lustruit in viteza biroul a inceput discutia. Cu o agenda in care isi lua notite, juristul ne-a prezentat pro-blemele comunei. Dupa aproximativ zece minute acesta i-a cerut "Elenei" buletinul de identitate, moment in care a fost avertizat ca gestul sau este total necuvenit. "In 10 minute veti primi un telefon de la Modrogan (sediul central al PD-L) si va veti da seama ca ati gresit", am avertizat, dupa care am parasit primaria. Pentru a ne convinge de naivitatea alesilor, am sunat la Primaria Frumusani, spunand ca suntem reprezen-tanti ai PD-L. A urmat un dialog cu Duta Paul, primarul localitatii, chemat de urgenta intre timp de catre angajati si pus la curent despre vi-zita Elenei. "Domnul primar, baiatul acela de la dumneavoastra, Marius, a innebunit?!", l-am intrebat pe edil, pe un ton sever. A urmat un raspuns plin de remuscari: "N-a crezut ca este domnisoara Elena Basescu si a vrut si el sa se convinga. O astept pe domnisoara Elena Basescu la mine la birou. Lasati ca fac eu cu ei putin instructaj acum. Spuneti-i sa nu fie suparata". Pe drumul de intoarcere spre Bucuresti ne-am oprit si la un mic magazin. EBA 2 a fost inconjurata de oameni care i-au urat succes in cariera si l-au felicitat pe tatal ei. Nu in ultimul rand i-au oferit o sticla de suc, gratis. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats